بازرسی آسانسور

تاییدیه چاه ارت تست چاه ارت بازرسی چاه ارت بازرسی مخازن بازرسی آسانسور بازرسی جرثقیل

تاییدیه چاه ارت تست چاه ارت بازرسی چاه ارت بازرسی مخازن بازرسی آسانسور بازرسی جرثقیل

تاییدیه چاه ارت یا تست چاه ارت میباشد که وزارت کار طبق ماده 22 آيين نامه حفاظت تاسیسات الکتریکی کارگاه مدتی است که برای صنایع و کارخانجات صنعتی اجباری شده و از تاریخ 1394 تاییدیه چاه ارت برای ساختمان های مسکونی و تجاری و تمام مکان هایی که افراد در آن رفت و آمد دارند الزامی می باشد . از این رو و با توجه به دستورالعمل های مرکز تحقیقات وزارت کار، جمعی از کارشناسان ارشد ایمنی برق که عضو انجمن متخصصین مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي می باشند، دست به دست هم داده اند تا همگام با علم ودانش روز دنيا و بهره گيري از تجارب پروژه هاي اجرايی ارتینگ ، مطابق با استانداردهاي بين المللي و نظام مهندسی ساختمان آماده ارائه تایید ارت وزارت کار و خدمات به كليه شركت ها، كارخانجات و مراكز صنعتي مي باشند.

اجرا ،تست ،بازرسی ،تاییدیه چاه ارت

تاییدیه ارت وزارت کار

شرکت آریا ایمن آوات با جمعی از مهندسین این رشته مراحل اخذ تاییدیه رو سریع و آسان کرده اند و هزینه های این تاییدیه ها رو بسیار پایین آورده اند .شما به راحتی میتوانید فقط با یک پیام و یا ایمیل با کارشناسان آریا ایمن آوات ارتباط برقرار کنید و در کمترین زمان این مراحل را انجام دهید .

تاییدیه چاه ارت

تاییدیه چاه ارت

بازرسی جرثقیل

در بازرسی ادواری جرثقیل ، عملکرد جرثقیل و همه قطعات و تجهیزات مورد بازرسی فنی قرار می گیرند. در صورت مشاهده مغایرت با استانداردها در این زمینه، بازرس وظیفه دارد از ادامه فعالیت جرثقیل جلوگیری کند. با توجه به استاندارد، بازرسی جرثقیل ها ، ادواری و طی دوره های شش ماهه و یکساله صورت میگیرد. در صورتی که دستگاه مورد تائید باشد، گواهی سلامت جرثقیل شش ماهه یا یک ساله طبق درخواست کارفرما و یا نوع کاربری دستگاه صادر میگردد. در مواردی که مغایرت های جرثقیل بیش از حد بوده و عملکرد جرثقیل باعث بروز حادثه و ایجاد خسارت های مالی و جانی گردد، کارشناس مربوطه می بایست فورا” اقدام به جلوگیری از کار کردن جرثقیل نموده و کاربری و بازرسی فنی جرثقیل مجدد منوط به رفع ایرادات و مغایرت ها خواهد بود .

بیشتر بدانید . .
کلیات اجرای صاعقه گیر

شرکت آریا ایمن آوات با کادری متخصص و کارآزموده در زمینه بازرسی فنی انواع جرثقیل فعالیت می نماید؛ شما کارفرمایان گرامی در سرتاسر کشور کافی است فقط لیست دستگاه های خود را به کارشناسان آریا ایمن آوات اعلام نمایید تا در کمترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت ها این تاییدیه ها را کسب کنید.

بازرسی جرثقیل

بازرسی جرثقیل

بازرسی مخازن

ظروف تحت فشار و دیگ های بخار صرف نظر از اندازه و نوع‌شان، علیرغم وجود تجهیزات ایمنی می‌توانند بسیار خطرناک باشند. چنانچه الزامات نگهداری و بازرسی فنی دیگ بخار به درستی صورت نگیرد ، می تواند باعث خسارت جانی و مالی غیر قابل جبرانی شود. لذا انجام بازرسی‌ ظروف تحت فشار و سرویس‌های ادواری مخصوصا در رابطه با چگونگی و نحوه عملکرد مشعل در دیگ آبگرم فولادی، بررسی دوره‌ای کاربری صحیح کنترلرها، شیر اطمینان، ترموستات‌ها و… از مراحل مهم نگهداری دیگ های بخار می باشد.

بر اساس استاندارد ملی و بین المللی، دوره های بازرسی دیگ بخار سالیانه می باشد. به عبارتی کلیه مخازن تحت فشار از جمله دیگ های بخار میبایست سالیانه مورد بازرسی فنی و تست قرار گیرند. این نوع بازرسی ها باید توسط شرکت‌های دارای صلاحیت‌ صورت بگیرد . این شرکت‌ها موظفند پس از بازرسی فنی دقیق مطابق با دستورالعمل‌های مربوطه، گواهی سلامت مخازن را به کارفرما ارائه دهند.

شرکت آریا ایمن آوات با داشتن تجهیزات و دستگاه های به روز طبق استاندارد های ملی کشور این نوع بازرسی ها را در کمترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها در سراسر کشور انجام میدهد کارفرمایان گرامی حتی میتوانند آماده سازی مخازن های خود را جهت تست و بازرسی به این شرکت بسپارند که این مهم باعث کاهش هزینه های دریافت تاییدیه مخازن میگردد.

بیشتر بدانید . .
بویلر بخار کورنیش

بازرسی فنی و ایمنی دیگهای بخار و ظروف تحت فشار

بازرسی مخازن

بازرسی مخازن

بازرسی آسانسور

آسانسور هیدرولیک، به دلیل توان بالایی که دارند، معمولا برای بالابری بارهای سنگین ۱ تا ۲ تن مناسب می باشند. شاید بتوان گفت ۹۵ درصد از آسانسورهای ماشین‌بر هیدرولیکی هستند. با این وجود، در مجتمع های عمومی و مسکونی، زمانی که فضای کافی برای آسانسورهای کششی وجود ندارد، از آسانسورهای هیدرولیکی استفاده می کنند.

با توجه به الزامات بازرسی فنی آسانسور و دریافت گواهینامه استاندارد آسانسورهای هیدرولیک، میتوان این گواهی نامه را از طریق مرکز تحقیقات وزارت کار دریافت کرد که بسیار مراحل آسانتر و کم هزینه تری نسبت به اداره ملی استاندارد دارد و مجوز فعالیت را دریافت خواهد کرد .

شرکت آریا ایمن آوات با توجه به داشتن پروانه صلاحیت بازرسی آسانسور های کششی و هیدرولیکی از مرکز ملی استاندارد و وزارت کار و رفاه اجتماعی میتواند گزینه مناسبی برای اخذ مجوز این نوع آسانسور ها باشد .

بازرسی آسانسور

بازرسی آسانسور

بروزرسانی و آپدیت سایت

تهران دریاچه چیتگرخیابان موج خیابان امیری صفت برج پارامیس واحدA16
09122938648
02144929169 / 02146055914
02133660141 (دفتر شرق)
02144929964
info{@}ariyahse.com
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8.00 – 18.00 جمعه ها تعطیل میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *