ایمنی کار با تابلو برق

ایمنی کار با تابلو برق

 دستورالعمل اجرایی آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری / ایمنی کار با تابلو برق

شورای عالی حفاظت فنی در جلسه مورخ 26/04/1397 به استناد تبصره ماده 2 آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری که بر اساس پیشنهاد شورای عالی حفاظت فنی در تاریخ 05/03/1389 به تصویب وزیر کار و امور اجتماعی وقت رسیده است.

ایمنی کار با تابلو برق

دستورالعمل اجرایی آن آیین نامه را بشرح زیر تهیه نموده است:

1_ متقاضی: شخص حقیقی یا حقوقی است که دارای تاییدیه صلاحیت حرفه ای از مراجع قانونی مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

2- تشخیص صلاحیت ایمنی: فرآیندی است که در آن صلاحیت ایمنی متقاضی با توجه به شاخص های مندرج در آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری و این دستورالعمل توسط کمیته های ذی ربط احراز می گردد.

ایمنی کار با تابلو برق

ایمنی کار با تابلو برق

گواهی سلامت

3- کمیته بدون تشخیص صلاحیت استانی: کمیته ای است که وظیفه تشخیص و تایید صلاحیت ایمنی اشخاص متقاضی اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری را در چارچوب آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری و این دستورالعمل در سطح استان دارد محل تشکیل جلسات این کمیته در اداره کل استان می باشد.

4- کمیته تجدید نظر استانی: کمیته ای است که به منظور بررسی و تجدید نظر در تصمیمات متخذه «کمیته بدوی استانی تشخیص صلاحیت» در محل اداره کل استان تشکیل می شود.

بیشتر بدانید . .
بویلر بخار کورنیش

5- کمیته نظارت و بررسی: کمیته ای است که به منظور نظارت عالی بر حسن اجرای این دستورالعمل و عملکرد کمیته های استانی و مبادی ذیربط و اتخاذ تصمیمات لازم حسب تشخیص در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره کل بازرسی کار تشکیل می شود.

6- گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری: مدرکی است که براساس مقررات آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری به منظور اعلام صلاحیت ایمنی متقاضی از سوی کمیته استانی تشخیص صلاحیت استانی با کمیته تجدید نظر استانی برای پیمانکار واجد شرایط از طریق سامانه صادر می گردد.

ایمنی کار با تابلو برق

ایمنی کار با تابلو برق

شرکت بازرسی

7- مرفی نامه (گواهی موقت): در صورتی که متقاضی فاقد پیمان فعال در هنگام درخواست صدور گواهینامه باشد، صرفا به منظور شرکت متقاضی در مناقصات، معرفی نامه ای با مدت اعتبار دو ماه از سوی اداره کل استان برای دستگاه برگزار کننده مناقصه برابر دستورالعمل های ابلاغی اداره کل بازرسی کار از طریق سامانه صادر می گردد.

8- سامانه اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران سراسر کشور: سامانه ای که کلیه فرآیندهای اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری (ثبت نام متقاضی تا صدور گواهینامه) صرفا از طریق آن انجام می گیرد، نشانی سامانه مذکور https://svCc.mcls.gov.ir و مالکیت معنوی و پایگاه اطلاعاتی آن (سرور) متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره کل بازرسی کار می باشد.

9- اداره کل استان: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان محل ثبت شرکت اقامتگاه قانونی، و یا محل سکونت متقاضی حقیقی.

الزامات تاییدیه آسانسور

سرتیفیکیت

شرکت بازرسی آریا ایمن آوات با سال ها تجربه در زمینه خدمات بازرسی یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در حوزه بازرسی است. شرکت آریا ایمن آوات با دریافت کلیه مجوزهای لازم از وزارت صنعت معدن تجارت برای اجرا و وزارت کار و رفاه اجتماعی ، آماده ارائه کلیه خدمات بازرسی ایمنی و طراحی و اجراء در سراسر کشور عزیزمان ایران است.

بیشتر بدانید . .
ایمنی بازرسی مخازن

ما در آریا ایمن آوات با در اختیار داشتن دفتر و نمایندگی در اغلب استان های کشور، خدمات بازرسی ایمنی و صدور گواهینامه سلامت (سرتیفیکیت) را بر اساس مقررات ملی ساختمان سازمان نظام مهندسی کشور با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در سراسر ایران انجام می دهیم.

خدمات پشتیبانی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *