تاییدیه ارت وزارت کار سیستم ارتینگ آسانسور پلکان برقی جرثقیل

تاییدیه ارت وزارت کار سیستم ارتینگ آسانسور پلکان برقی جرثقیل

تاییدیه ارت وزارت کار سیستم ارتینگ

از جمله وظایف چاه ارت وصل کردن هرنوع جریان الکتریکی به زمین است و این امر صرفا برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی صورت می گیرد. به عبارتی با اتصال همه تجهیزات برقی صنعتی، مخابراتی و خانگی و… با سیم اتصال به چاه ارت، یک سیستم ارتینگ به وجود می آید. اصلی ترین دلیل انجام ارتینگ در شبکه الکتریکی، ایمنی استاندارد چاه ارت است. تاییدیه چاه ارت به دلیل اهمیت وجود سیستم ارتینگ استاندارد در تمامی محیط های صنعتی و ساختمانی، طبق ماده 22 آیین نامه حفاظت از تاسیسات الکتریکی کارگاه های وزارت کار، مدتی است که برای صنایع و کارخانجات صنعتی و همچنین اماکن و ساختمان های مسکونی الزامی شده است.

شرکت آریا ایمن آوات با توجه به داشتن پروانه صلاحیت بازرسی و اجرای چاه ارت از مرکز ملی استاندارد و وزارت کار و رفاه اجتماعی، می تواند بهترین گزینه برای اخذ مجوز و تاییدیه چاه ارت باشد.

تاییدیه ارت وزارت کار سیستم ارتینگ

تاییدیه ارت وزارت کار سیستم ارتینگ

بازرسی پلکان برقی

بازرسی فنی پله برقی یک چرخه تکرارشونده از پله‌های در حال چرخش است، که در آن پله‌های برگشتی در زیر پله‌های بالایی خود پنهان می شوند. وزن پله‌های پنهان با وزن پله‌های آشکار باید برابری کند، بنابراین موتور پله برقی می بایست تنها وزن افراد روی پله برقی را (که در حال بالا یا پایین رفتن هستند) تحمل کند. بسیاری از حادثه‌های مربوط به پله برقی مانند قطع عضو و مرگ گزارش شده‌اند. به عنوان مثال گیر کردن پیش‌پا، تکه‌ای پارچه در شکاف بین پله برقی و دیواره پله برقی باعث بروز خطرات غیر قابل جبرانی می‌شود. پله‌ برقی میبایست به گونه‌ای طراحی گردد، که بر روی تیرهای اصلی سازه و تنها با نیروی وزن و بدون دخالت جوشکاری یا پیچ و پرچ بر روی نشیمنگاه خود قرار گیرد.

بیشتر بدانید . .
ضرورات اجرای سیستم ارتینگ

اجرا ،تست ،بازرسی ،تاییدیه چاه ارت

شرکت آریا ایمن آوات با توجه به داشتن پروانه صلاحیت بازرسی انواع پله برقی از مرکز ملی استاندارد و وزارت کار و رفاه اجتماعی می تواند گزینه مناسبی برای اخذ مجوز و تاییدیه استاندارد پله برقی به شمار رود.

بازرسی پلکان برقی

بازرسی پلکان برقی

تاییدیه آسانسور

اخذ تاییدیه استاندار برای آسانسور به این دلیل که مستقیما با جان مردم در ارتباط است، امری الزامیست و هیچ ساختمانی بدون اخذ تاییدیه استاندارد آسانسور نمی‌تواند اتمام کار ساختمان و در آخر سند نهایی ساختمان را دریافت کند. در مورد چگونگی اخذ استاندارد، باید گفت که فقط شرکت‌ هایی که دارای پروانه صلاحیت طراحی و مونتاژ از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مورد نظرشان هستند، می‌توانند در برای اخذ تاییدیه استاندارد آسانسور اقدام نمایند و هیچ یک از افراد حقیقی و حقوقی دیگری صلاحیت انجام این امر مهم را ندارند.

شرکت آریا این آوات با توجه به داشتن پروانه صلاحیت بازرسی و تاییدیه انواع آسانسور از مرکز ملی استاندارد و همچنین وزارت کار و رفاه اجتماعی، مناسبترین گزینه برای اخذ مجوز و تاییدیه استاندارد آسانسور بشمار می رود.

تاییدیه آسانسور

تاییدیه آسانسور

بازرسی فنی جرثقیل

مسئولیت ایمنی و امنیت تجهیزات و ماشین آلات و بهره برداری از آنها و حوادث احتمالی، در کارخانه ها و کارگاه ها بر عهده مسئولان محترم ایمنی و بهداشت (HSE)، سرپرستان و یا افراد تایید صلاحیت شده آن مجموعه می باشد. بازرسی فنی جرثقیل دوره ای ماشین آلات و دستگاه ها بر اساس نوع عملکرد آنها، معمولا به صورت یکساله طبق درخواست کارفرما انجام می شود. این بازرسی ها طبق چک لیست های معتبر و مطابق الزامات سازمان ملی استاندارد، وزارت کار، وزارت صنعت و معدن، و استاندارد هایی همچون OHSAS 18001 صورت می پذیرد. صدور گواهینامه سلامت جرثقیل ها، لیفتراک و … به این معناست که این تجهیزات در حین بازرسی، عیب ها و مغایرت های الزامی با استاندارد های مرتبط را ندارند و ریسک بهره برداری از آنها با توجه به حفظ دستورالعمل های ایمنی و استفاده از اپراتور های خبره و آموزش دیده و تایید صلاحیت شده را به حداقل می رساند.

بیشتر بدانید . .
محاسبات و ملاحظات نصب کاشف ها

بازرسی فنی و ایمنی انواع جرثقیل و لیفتراک

شرکت آریا ایمن آوات با توجه به داشتن پروانه صلاحیت، و داشتن کادری متخصص و کارآزموده در زمینه بازرسی فنی انواع جرثقیل فعالیت می نماید؛ شما کارفرمایان گرامی در سرتاسر کشور کافی است فقط لیست دستگاه های خود را به کارشناسان آریا ایمن آوات اعلام نمایید تا در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه این تاییدیه ها را کسب کنید.

بازرسی فنی جرثقیل

بازرسی فنی جرثقیل

بروزرسانی و آپدیت سایت

تهران دریاچه چیتگرخیابان موج خیابان امیری صفت برج پارامیس واحدA16
09122938648
02144929169 / 02146055914
02133660141 (دفتر شرق)
02144929964
info{@}ariyahse.com
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8.00 – 18.00 جمعه ها تعطیل میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *