بازرسی سیستم همبندی ارت استاندارد مخازن تحت فشار بازرسی فنی آسانسور تست و بازرسی فنی سیستم اعلام و اطفاء حریق

بازرسی سیستم همبندی ارت استاندارد مخازن تحت فشار بازرسی فنی آسانسور تست و بازرسی فنی سیستم اعلام و اطفاء حریق

بازرسی سیستم همبندی ارت استاندارد مخازن تحت فشار بازرسی فنی آسانسور تست و بازرسی فنی سیستم اعلام و اطفاء حریق

بازرسی سیستم همبندی ارت

به کار گیری سیستم اتصال به زمین (یا همان ارت) در کاهش حوادث برق گرفتگی خانگی و صنعتی نقش بسیار مهمی دارد. زیرا استفاده از این سیستم ضروری است و اهمیت بسیار زیادی دارد. در این امر مقاومت چاه ارت و یا صاعقه گیر با دستگاه هایی با دقت و تمرکز بسیار بالا اندازه گیری می شود و در صورت مناسب بودن مقاومت چاه، گواهینامه مورد تایید وزارت کار صادر می شود. بازرسی سیستم همبندی ارت نیز اهمیت زیادی دارد، که در صورت رضایت بخش بودن نتیجه بازرسی، گواهی مرتبط مورد تایید وزارت کار صادر می گردد. به دلیل اهمیت بالا عملکرد صحیح بازرسی فنی سیستم ارتینگ و پیشگیری از ولتاژهای تولید شده در بدنه ساختمان و همچنین پیشگیری از خطرات صاعقه لازم است که مقاومت سیستم همبندی ارت و استاندارد بازرسی چاه ارت بازرسی شود. بازرسی چاه ارت و بازرسی سیستم همبندی چاه ارت با چند روش انجام می شود، از جمله این روش ها تست و بازرسی چاه ارت با افت پتانسیل است. در کنار توسعه سازمان های جدید روش بازرسی چاه ارت به صورت استاندارد انجام می شود.

بیشتر بدانید . .
تجهیزات ثابت حاوی کف

اجرا ،تست ،بازرسی ،تاییدیه چاه ارت

شرکت آریا ایمن آوات در زمینه تست چاه ارت، اجرای چاه ارت و بازرسی سیستم همبندی ارت، فعالیت های ویژه دارد. هرگونه مشکل در اجرای چاه ارت و نادیده گرفتن آن، خطرات زیادی را به همراه دارد شرکت آریا ایمن آوات با سابقه درخشان و تجربه بسیار زیاد و همچنین زمینه فعالیتشان در این امر، آماده ارائه کلیه خدمات اجرا و بازرسی چاه ارت می باشد.

بازرسی سیستم همبندی ارت

بازرسی سیستم همبندی ارت

استاندارد مخازن تحت فشار

بازرسی مخازن تحت فشار، به مخازنی گفته می شود که برای حفظ و نگهداری و یا انجام فرآیندهای شیمیایی مایعات و یا گازها (سیالات) در فشاری بالاتر از فشار محیط مورد استفاده قرار می گیرند و توانایی مقاومت در برابر فشار داخلی، فشار خارجی و خلاء داخلی را دارا می باشند. مخازن تحت فشار در اصل می توانند به شکل های کروی، استوانه ای و مخروطی ساخته شوند. مخازن کروی یا استوانه ای برای مقاومت در مقابل فشارهای بالا به کار می روند. این نوع مخازن جهت نگهداری بوتان و پروپان و گاز مایع و بنزین های سبک و به طور کلی مواد شیمیایی سبک کاربرد دارد. دیگ های آبگرم در صنعت پتروشیمی و نفت و همچنین اغلب صنایع اصلی نظیر نیروگاه ها از کاربرد بسیار خاصی برخوردار هستند. ظروف تحت فشار مطابق با کد استاندارد ASME SEC VIII به مخازنی گفته می شود که فشار طراحی داخل آن بین 14/7 تا 3000 پوند بر اینچ مربع (1 تا 206 بار) باشد.

بیشتر بدانید . .
ریگری در جرثقیل

بازرسی سیستم همبندی ارت استاندارد مخازن تحت فشار بازرسی فنی آسانسور تست و بازرسی فنی سیستم اعلام و اطفاء حریق

شرکت آریا ایمن آوات با چندین سال سابقه کار درخشان در زمینه استاندارد مخازن تحت فشار به عنوان شرکت برتر بازرسی فنی دیگ بخار و دیگ آبگرم، جامع ترین ارزیابی و بازرسی را در صنعت ظروف تحت فشار دارا است.

استاندارد مخازن تحت فشار

استاندارد مخازن تحت فشار

بازرسی فنی آسانسور

از نکته های بسیار مهم در مورد استاندارد آسانسورها این است، که این دستگاه ها توسط همه افراد و اقشار فارغ از سن و شغل مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا اهمیت ایمنی آن ها بیشتر از سایر دستگاه های مورد استفاده در کارگاه ها و محیط های صنعتی است و توجه نداشتن به ایمنی آن ها، گاها منجر به خسارت های جانی افراد می شود. بازرسی ادواری آسانسورها امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است. به طور مختصر آسانسور های صنعتی و ساختمانی به دو صورت هیدرولیکی و کششی می باشند و بازرسی از آن ها در پیش حین ساخت و ادواری، انجام می گیرد.

بازرسی فنی و ایمنی آسانسور و پله برقی

شرکت آریا این آوات با سال ها تجربه و با استفاده از کادری مجرب، آماده ارائه خدمات تست و بازرسی از انواع آسانسورها (کششی و هیدرولیکی)، به صورت ادواری، پیش از بهره برداری و حین ساخت می باشد، تا در ارائه خدمات با کیفیت سهم کوچکی در ارتقاء ایمنی و کاهش وقوع حوادث ایفا نماید. در ادامه صلاحیت های شرکت آریا ایمن آوات می توان به بازرسی از آسانسورهای الکتریکی کششی مطابق با استاندارد اجباری 6303-1 از مرکز ملی تایید صلاحیت های ایران (NACI) اشاره کرد.

بازرسی فنی آسانسور

بازرسی فنی آسانسور

تست و بازرسی فنی سیستم اعلام و اطفاء حریق

عملکرد درست و صحیح سیستم‌‌های اعلام و اطفاء حریق لازمه آزمایش های منظم توسط یک تکنسین مجرب و مجاز است که تعیین می‌کند، آیا سیستم اعلام و اطفاء حریق و اجزای مربوط به آن با استاندارد NFPA 72 مطابقت دارند یا خیر. بازرسی فنی و نگهداری سیستم اعلام و اطفاء حریق کمک می‌کند مطمئن شوید که این سیستم ‌ها کاملا با ضرورات حفاظت در برابر آتش منطبق هستند. سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق اکثرا از وسایل الکتریکی ساخته شده‌اند، که با گذشت زمان تنزل پیدا می‌کنند و می‌توانند آمادگی و کارکرد این سیستم ها را تحت تاثیر قرار دهند.

بیشتر بدانید . .
مراحل محاسبات برای پودر

بازرسی فنی و ایمنی انواع جرثقیل و لیفتراک

بازرسی فنی و ایمنی دیگهای بخار و ظروف تحت فشار

بنابراین تعمیر و نگهداری، بازرسی و آزمایش متناسب می‌تواند این اطمینان را ایجاد کند که سیستم طبق طراحی عمل می‌کند. تست سیستم اعلام و اطفاء حریق باید مطابق با لزومات NFPA 72 باشد. استادان تعمیر و نگهداری مهم است مطمئن شوند که، تکنسین‌ها هنگام تست و نگهداری از سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق از این کد پیروی می‌کنند. تست، بازرسی و نگهداری سیستم های اعلام و اطفاء حریق مناسب، همچنین تضمین می‌کند سیستم‌ها در مناسب ترین شرایط کارکرد خود قرار داشته باشند و با جلوگیری از تعمیرات و هشدارهای کاذب، هزینه‌ها را نیز کاهش دهند.

شرکت آریا ایمن آوات با چندین سال تجربه و سابقه درخشان و با بهره گیری از تکنسینی مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات بازرسی فنی و ایمنی و تاییدیه سیستم های اعلام و اطفاء حریق به صورت ادواری، پیش از نصب و حین ساخت با مقرون به صرفه ترین هزینه، در سراسر ایران عزیزمان می باشد.

تست و بازرسی فنی سیستم اعلام و اطفاء حریق

تست و بازرسی فنی سیستم اعلام و اطفاء حریق

بروزرسانی و آپدیت سایت

تهران دریاچه چیتگرخیابان موج خیابان امیری صفت برج پارامیس واحدA16
09122938648
02144929169 / 02146055914
02133660141 (دفتر شرق)
02144929964
info{@}ariyahse.com
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8.00 – 18.00 جمعه ها تعطیل میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *